lunes, 27 de julio de 2009

Árbore da Choiva



Séntome ahí, na frescura da túa sombra, e quedo en silenzo, deixando que a miña soidade escorregue e molle a terra que cubre as túas raigames. Despois dun tempo, subirá polo teu tronco áspero ata as ponlas, onde se encherá de sol e de luz para alimentarte a ti e facer medrar esas follas túas que me dan sombra e me devolven a soidade pinga a pinga, nese inevitable círculo que nos mantén sempre un a carón do outro.

Foto: Cuspedepita ( Samanea Samán- Árbore da choiva- Xardín botánico de Tenerife)

Traducción en comentarios

24 comentarios:

Cuspedepita dijo...

Blogger Cuspedepita dijo...

Árbol de la lluvia

Me siento ahí, en la frescura de tu sombra, y me quedo en silencio, dejando que mi soledad se escurra y moje la tierra que cubre tus raices. Después de un tiempo, subirá por tu tronco áspero hasta tus ramas, donde se llenará de sol y de luz para alimentarte a ti y hacer crecer esas hojas tuyas que me dan sombra y me devuelven la soledad gota a gota, en ese inevitable círculo que nos mantiene sempre uno al lado del otro.

Foto: Cuspedepita- Árbol de la lluvia( Samanea Samán- http://www.arbolesornamentales.com/Pithecellobiumsaman.htm) - Jardín botánico de Tenerife)

Suso Lista dijo...

Como a roda do muiño. Inevitable círculo. Apertas desde o medio do vrán

poemas de ruben dijo...

Estoy acabando un poema sobre el tiempo del vano de un haya que he plantado frente a mi casa y el hueco de mi ventana que no coincidirán en el tiempo conmigo.Alguien cortará el pino enfermo que todavía me da sombra cuando las hojas del otro sean la
penumbra de mi casa.Mi hijo sueña con el haya, yo estoy como tú con esa soledad pero que no es tristeza.

latorredelosseuñosesmeralda dijo...

Eu non coñecia esta arbore.....precioso Arbol de la lluvia...Estas soledades as veces estan cheas da compaña do silencio que falanos do que somos, sentimos, soñamos, desexamos......Vivimos, so eso. ¿verdade?

Barreira dijo...

Todas as árbores son de choiva. Tragan toda canta lles cae. E cando están cheas dixírena con boas racións de sol.
Saudos.

Carmen Graña Barreiro dijo...

Poucas cousas son tan pracenteiras que descansar en pensar debaixo dunha árbore. A min gústame moito dárlle uns apertas ás árbores, e non pensen que estou tola, polo menos non oficialmente.
Biquiños

An dijo...

Nin che sabía que existise unha arbore con ese nome. Fermoso poema. Apertas

nachocarreras dijo...

El placer de descansar bajo un árbol no tiene comparación.

Saludos.

fgul dijo...

tamén a aperta, claro

fonsilleda dijo...

Fermoso texto que dedicaches a unha árbore. Gústanme as árbores, amo os meus carballos recordados e evocados, e o teu de choiva, pode ser calquera ou todos.
Bicos

matrioska_verde dijo...

pois non tiña nin idea de que tal árbore existira.

bicos,

Victoria dijo...

Eu tampouco conñecía esa árbore. Gracias por ensiñárnola.
As arbores teñen maxia...
Apertas

Miguel Martinez Martinez dijo...

¿porque sera ese nombre, Árbol de la lluvia en un lugar que apenas llueve?
Muy original.

vintxuca dijo...

eu tampouco coñecía ese nome...bonito poema...disfruta de esas terras!!!!

Chousa da Alcandra dijo...

Bonita "arboraxe" (homenaxe en idioma arbóreo) lle fixeches. Supoño que o Pithecellobiumsaman estaría orgulloso se fose capaz de ler as grafías humanas.

Paz Zeltia dijo...

que maneira mais bonita de presentar ese estado anímico. encantoume.
e tamén me parece curiosa a cualidade de esa árbore que non coñecía e que fun buscar a google.

¿estiveches logo de vacacións por tenerife?

Antón de Muros dijo...

Disfrutar da soidade á sombra dunha árbore é cousa de sabios ;-)

Chuchos.

Antón.

Cuspedepita dijo...

Suso: Si, xusto, coma a roda do muiño :-)

Rubén: lo has captado muy bien. No es tristeza, no. En realidad disfruto de esa soledad..

Ángel : Ás veces o silencio é moi boa compañía. Vivimos, vivimos :-)

Barreira: Sí, é certo, pero esta chámase así por certa cualidade das súas follas :-) Pareceume un nome moi fermoso e a árbore tamén é moi fermosa e grande.

Carmen: A min encántame telas arredor. Arredor da miña casa hai moitas pero aínda así nos prantamos máis. Tamén me gusta sacarlles fotos :-)

An: Moitas gracias polo teu comentario. Eu tampouco o sabía ata hai ben pouco ;-))

Nacho: Cierto, su sombra relaja y refresca como ninguna otra cosa.

Manuel: Saúdos para ti tamén.

Fonsilleda: Como dixo Barreira todas as árbores son de choiva ;-) pero esta ademáis chámase así. Os carballos son un símbolo para min.

Aldabra e Victoria : É unha árbore orixinaria da zona norte de Sudamérica. Chámanlle árbore da choiva porque pecha as follas cando o ceo oscurece e ameaza chover, e porque hai lendas de que produce choiva pola noite debido a que debaixo del a herba sempre está máis verde.

Miguel: El árbol no es una especie de Tenerife, sinó sudamericana. En este Jardín Botánico hay especies de todo el mundo. Recomiendo visitarlo porque es increíble la variedad que se puede encontrar. Está en Puerto de la Cruz.

Vintxuca: A verdade que pasamos unhas vacacións moi boas alá. O único problema é que foron moi curtas ! ;-))

Zeltia: Non me dirás que non reconociche o estilo ;-)) ¿Onde pensas que aprendín ? Jajaja

Antón: Ti tes moito onde facelo tamén, anque vivas nunha cidade, pero coma min, fáltache o tempo
¿verdade? Benvido !

Apertas para todos.

Suso Lista dijo...

Páste polomeu blog e a ver se che alegroese inverno. Apertas

abueloscrisytoño dijo...

Precioso comentario.
Facía tempo que non pasaba porque a miña nai caeuse polas escaleiras e rompeu a cadeira con numerosos golpes por todo o corpo téñoa moi delicada e algo mimosa. Agora teño pouco tempo pero intentarei porme ao día cos meus amigos
Un abrazo
A.Cris

abueloscrisytoño dijo...

Me estoy acordando de la hoy famosa isla de La Palma (Canarias) por la triste noticia de los terribles incendios. En un lugar de esa isla tenían en tiempos una falta de agua terrible. Uno de sus vecinos un hombre ya mayor le hacían una entrevista en la televisión preguntándole como había logrado con su idea solucionar el asunto del agua (parece ser que dicho vecino tiene fama de solucionar ya más de un problema) lo que dijo aquel hombre me quedo grabado para siempre. Y dijo, el mar trae la niebla y las brumas, estas chocan en los árboles haciendo caer gotas de agua a sus pies, entonces se me ocurrió canalizar todas esas gotas de agua hasta el pueblo y ya nunca más falto el agua, incluso yo diría que sobra.
A.Cris

LM dijo...

a choiva é algo tam nosso que até nas árbores nos produz tranquilidade
beijos

alfonso dijo...

… con la mirada atenta…

Al pie del árbol se sientan muchos
unos toman la sombre
otros...
el fruto.

... bicos

CristalRasgado & LaMiradaAusente
____________________________

Casía dijo...

pues sí para mí una buena compañía es estar debajo de un frondoso arbol y mirar hacia arriba,los movimientos de sus ramas y hojas son musica celestial