Din que o corpo chega uns días antes que a cachola.
Debe ser verdade, porque a miña aínda segue alí, pendurada sobre os campos de lava, percorrendo terras desérticas ao sul e verxeis ao norte, navegando baixo os cantís xigantes, á procura de avistar baleas e golfiños, admirando antigas pirámides construídas con pedras volcánicas e portos onde a auga está tan limpa que a xente se baña a carón dos barcos, ou paseando vilas e cidades cosmopolitas onde sempre se atopa un recunchiño que lembra a orixe bereber dos antigos poboadores guanches.
21 comentarios:
Dicen que el cuerpo llega unos días antes que la cabeza.
Debe de ser verdad, porque la mía aún sigue allí, colgada sobre los campos de lava, recorriendo tierras desérticas al sur y vergeles al norte, navegando bajo los acantilados gigantes, en busca de avistar calderones y delfines, admirando antiguas pirámides construidas con piedras volcánicas y puertos donde el agua está tan limpia que la gente se baña al lado de los barcos, o paseando villas y ciudades cosmopolitas donde siempre se encuentra un rinconcito que recuerda el origen bereber de los antiguos pobladores
guanches.
... cómo atrapa la nostalgia...
Penso que non hai mellor agasallo para un que viaxar e coñecer lugares...
Chuchos.
Antón.
Mi cabeza también estaría allí.Te acostumbras enseguida a vivir en esos parajes, tan distintos a los nuestros, pero que se acercan al ideal que andamos buscando.
preciosas imagenes!
Lambona!. Non sei se me corroe máis a envexa de que ainda sigas tendo a cabeza nas Afortunadas ou o simple feito de que poidas andar de vacacións mentras outros estorroñámonos picando pedras día trás día...
Tentarei superar os meus males buscando tendedeiros onde se deloiran ideas jajaja.
Que necesario es salir de nuestro entorno. Romper las líneas que dibujan nuestro presente y ser curiosos con lo novedoso.
Feliz regreso.
Un abrazo
As fotos estão bonitas ...
Ahm como é tão bom viajar!!
O avô e o neto estão uma verdadeira ternura.
Apertas.
Suele pasar, es difícil volver.
Saludos.
E din ben raio. Eu estouche agora mesmo en Lanzarote (por certo, recomendocho), de corpo e espíritu, e xa lle temo á hora de volver para a terriña.
Saudos
antes que nada canto me alegra que disfrutaras das túas vacacións nun entorno tan diferente,polo que vexo... que vexo, pero non sei moi ben o que vexo.. que eu sonche así de burra e necesitaría uns pes de foto que me levaran a concretar ( e que eu as veces sonche difusa, pero outras moi concreta de dios)
Eu estiven hai anos unha semana en Tenerife e quedei enamorado daquelas terras.
Creo que foi Antón o que gañou a botella de viño.
Que me mande o seu enderezo real a pedrossexto(arroba)hotmail.com para mandarlle a botella.
Cando rematan as viaxes é unha mágona, pero no se pode facer nada.
Pero xa vexo que debiches pasalo estupendamente e iso é o importante.
¿En que illa andiveches?
Bicos
Hermosas fotografías.
… con la mirada atenta …
Un placer disfrutar de Tenerife y sus paisajes variopintos.
Felicidades.
... saludos
CR & LMA
____________________________
Viaxar e coñecer lugares así de fermosos é un agasallo do ceo.
Un bico
Y a veces vuelve el cuerpo pero se nos han quedado lejos la mente y el corazón... qué bonito Cuspe... para quedarse allí pero de verdad..
bss
Son preciosas las fotos, y el lugar, no me extraña que siga allí tu cabeza, la mía también está un poquito, a traves de las fotos, me encantaría conocerlo, el mundo está lleno de bellezas, espero que sepamos cuidarlas.
Un abrazo, Antón.
"Irene":
Lamentablemente no fui yo quien viajó a las Islas Canarias, sino Cuspedepita (la otra redactora del blog) ;-)
Gracias por dejar tus comentarios en nuestro blog :-)
Bicos.
Antón.
No se puede perder el ritmo de las cosas, al llevar un montón de tiempo bastante alejada de este mundillo, no reparé en que la que había tenido la suerte de visitar estos bellos lugares eras tú, Cuspedepita, y eso que te conozco de sobra, así que borro todo lo que le comenté a Antón y te lo digo a ti.
Un abrazo muy grande, Cuspedepita, y perdona mi despiste.
Eu tamén acabo de voltar e xa marchaba outra vez...
bicos.
Publicar un comentario