viernes, 30 de mayo de 2008

Xuntanza

Mañá esterei con todos estes blogueiros en Agolada :

A LAREIRA DE SANTISO
A PORTA VERDE DO SÉTIMO ANDAR
A ZANFONISTA
AO PÉ DO FARELO
AQUAM LATAM
AS BEIRAS DO ARNEGO
BILA
BLOGOTECA.COM/3MINIATURAS
BÁGOAS INSOMNES
CALIDONIA
CHOUSA DA ALCANDRA
CONCEPCION MARCOS LOPEZ
COUSAS DE MIN
CUCO DE PAMBRE
D'AGOLADA. BLOG DE DAVID
DEZA RUTAS
MARCUS
MARIOLA
PABLO FONTE
PAIDELEO
PROMETEO
SUSO LISTA, O PERCEBEIRO DO RONCUDO
VICENTE MONTOTO. AUTOBLOGRAFÍA
XOSIMELIDE

Estou leda de poder compartir con todos eles xantar e festa, e poñerlle cara a todos os nomes e a todas as lecturas.

Para os meus compañeiros de troula vai este anaquiño do conto "Las medias de los flamencos" de "Cuentos de la selva" de Horacio Quiroga.

(Porfa, esquezan os prexuizos contra certos animais antes de lelo :-))

"Cierta vez las víboras dieron un gran baile. Invitaron a las ranas y a los sapos, a los flamencos y a los yacarés, y a los pescados. Los pescados, como no caminan, no pudieron bailar; pero siendo el baile a la orilla del río los pescados estaban asomados a la arena, y aplaudían con la cola.

Los yacarés, para adornarse bien, se habían puesto en el pescuezo un collar de bananas, y fumaban cigarrillos paraguayos. Los sapos se habían pegado escamas de pescado por todo el cuerpo, y caminaban meneándose, como si nadaran. Y cada vez que pasaban muy serios por la orilla del río, los pescados les gritaban haciéndoles burla.

Las ranas se habían perfumado todo el cuerpo, y caminaban en dos pies. Además, cada una llevaba colgada como farolito una luciérnaga que se balanceaba.

Pero las que estaban hermosísimas eran las víboras. Todas, sin excepción, estaban vestidas con traje de bailarina del mismo color de cada víbora: Las víboras coloradas llevaban una pollerita de tul colorado; las verdes, una de tul verde, las amarillas, otra de tul amarillo; y las yararás, una pollerita de tul gris pintada con rayas de polvo de ladrillo y ceniza, porque así es el color de las yararás.

Y las más espléndidas de todas eran las víboras de coral, que estaban vestidas con larguísimas gasas rojas, blancas y negras, y bailaban como serpentinas. Cuando las víboras danzaban y daban vueltas apoyadas en la punta de la cola, los invitados aplaudían como locos "

Ata mañá !! :-))

6 comentarios:

paideleo dijo...

Unha festa tropical, vaia.
Ata mañá.

Chousa da Alcandra dijo...

Como son os cigarriños paraguaios?
(Un que é un ignorante e non sabe...)

Ata mañán

Zeltia dijo...

Que o pases moi ben na xuntanza (que estou segura de que o farás) espero que haxa outra ocasión de conocermonos! e que sexa tamén en ambiente rural e festivo :) coma o do conto tan colorista que deixaches nesta entrada!!!!!

O Raposo dijo...

Que ven o pasan na selva tropical!

Anónimo dijo...

Cuco de Plambre faloume de cuspedepita .Por esas raices comúns que temos na Fonsagrada e por ese Cuco de Plambre que propiciou este contacto , mándoche este saúdo dende Cangas do Morrazo. Sara Arias Queipo

Cuspedepita dijo...

Ola, Sara, graciñas pola visita.
Se non me equivoco, eu nacín ben cerquiña de onde naciche ti, coñézote de cando eramos pequenas e nos subíamos desde Vilaframil buscar caramelos á taberna de Vilalba, ou cando viñades no coche de liña e subíades andando por diante da miña casa.
Chuchos.