sábado, 17 de enero de 2009

Alba

Alba só cometeu o delito da súa inocencia dos cinco anos e da súa fraxilidade.
E Alba está condenada a cadea perpetua.
Os seus agresores, aquel que lle deu gratuitamente os golpes ata levala ás beiras mesmas da morte, e aquela que permitía que a torturasen diante dela e que a deixou (sangue do seu sangue) nas mans do monstro a sabendas de que iso podía pasar, porque xa non era a primeira vez, só estarán privados da súa liberdade 22 e 20 anos, e despois (ou incluso antes) poderán volver a ser libres, andar e falar...
Daquela, Alba, xa terá 27 anos, pero seguirá sen poder facer ningunha desas cousas e dependerá doutras persoas para sobrevivir.
E que dicir daqueles outros (da administración catalana) aos que lles constaba que se estaba producindo esa situación de desamparo e malos tratos e non fixeron nada para protexer a Alba?


¿Cal sería a medida da verdadeira xustiza? Eu non o sei...

(Traducción en comentarios)

20 comentarios:

Cuspedepita dijo...

Alba solo cometió el delito de su inocencia de cinco años y de su fragilidad.
Y Alba está condenada a cadena perpetua.
Los agresores, aquel que le dió gratuitamente los golpes hasta llevarla a la orilla misma de la muerte, y aquella que permitía que la torturasen delante de ella y que la dejó (sangre de su sangre) en las manos del monstruo a sabiendas de que eso podía pasar, porque ya non era la primera vez, solo estarán privados de su libertad 22 y 20 años y después (o incluso antes)podrán volver a ser libres, andar y hablar...Entonces Alba ya terá 27 anos, pero seguirá sin poder hacer ninguna de esas cosas y dependerá de otras personas para sobrevivir.
Y qué decir de aquellos otros (de la administración catalana) a los que les constaba que se estaba produciendo esa situación de desamparo y malos tratos y no hicieron nada para proteger a Alba?


¿Cuál sería la medida de la verdadera xustiza? Yo no lo sé...

HADEX dijo...

Buf, eu non podo falar deste tema porque me encendo.....non hai xustiza para isto, non hai compensación de ningún tipo. Eu, que como no creo en outras vidas, penso que os pecados hai que pagalos nesta. Emparedar aos malfeitores sería pouco....

Chousa da Alcandra dijo...

Mira, a min a violencia en xeneral prodúceme desazón; pero aquela da que son víctimas os nenos...e que non me cabe na cabeza!. Penso como Hadex. Hai que actualizar unha xustiza do século XVIII á realidade do XXI.

el cuaderno de poemas de ruben dijo...

No nos queda más que apretar los dientes.Saldrán pronto.La inocendencía debería ser sagrada.El castigo que tienen es un regalo de quién no sabe legislar.

Pedro Ojeda Escudero. dijo...

Un horror, un horror. ¿Dónde estaba la administración?
Un horror, se mire por donde se mire. Pobre niña.

Barreira dijo...

A estes feitos, que se repiten moito mais do desexable, non queda mais que repudialos por parte de todos: institucións, lexisladores, sociedade en xeral.
Unha vez sairan de prisión deberian levar unha marca na fronte, que lles cerrara todas as portas, que non lles fora posible levar unha vida normal.
Ollo por ollo neste caso quedase curto.
Saudos.

Cris dijo...

Este caso (como tantos otros) me ha dolido mucho y me averguenzo tanto, y me da tanto coraje, e impotencia, y desazón... La justicia es tantas veces tan tan absurda y en contra de su naturaleza, tan injusta, que no sé a qué estamos jugando ni donde llegamos por este camino... tremendo...

Carlos Sousa dijo...

20 Anos? Estou seguro que en menos de doce anos estan na calle. Así é como funcionan as cousas. É verdadeiramente triste, e cando é con rapaces indefensos éntralle a un a mala leche.

Aniña dijo...

estoy con Pedro

que horror!!

Cornelivs dijo...

No entiendo muy bien el gallego...pero eso no me impide pasarme por aqui, darte un entrañable abrazo y desearte un feliz domingo...!

En cuanto al post de hoy, estimada Cuspedepita...no comprendo a algunas personas, como en este caso los padres de Alba. Muchas veces pienso que somos un error de la naturaleza...no se que decir.

Un abrazo.

Victoria dijo...

UFFFFF!!!! Creo que o expresache tan ben que as miñas palabras sobran!!!!
Sólo se me ven unha a cabeza: RABIA.
Moita sorte Alba, que o resto da tua vida sexa feliz.

paideleo dijo...

A min os abusos cos débiles póñenme malo.
Non entendo como se poden facer estas brutalidades.

LM dijo...

¿Cal sería a medida da verdadeira xustiza? melhor calo o que estou a pensar... que vergoña!!!!

LM dijo...

ups... com a rabia esqueci enviar-te os beijos...
beijos duplicados

aopedofarelo dijo...

tanta crueldad, tanta sin razon nos deja sin palabras.....no hay nada que jsutifique el sufrimiento de alba, ni siquiera la locura transitoria o pasajera.

XuanRata dijo...

Hay crímenes contra los que no hay castigo adecuado, porque si lo hubiera sería tanto como admitir que ese dolor puede ser medible, contabilizado. Creo que lo que nos repugna en hechos como este no es tanto el daño causado a la víctima como la inhumanidad de su verdugo. Si una madre puede permitir esto, qué nos queda, a qué agarrarnos. Pero la maternidad no es una especie de cualidad sagrada que desciende como el espíritu santo sobre las preñadas. Lo más triste de todo es pensar que se podría haber evitado y no se hizo. Cuando todo falla, como en este caso, solo quedan preguntas en el aire, qué ninguna pena podrá responder.

vermella dijo...

A mín esto prodúceme a ira máis absolubta e ao mesmo tempo unha vergoña colectiva,de feito non creo que esteñan nin os vinte anos na cadea,saíran con algún agasallo da xusticia por bo comportamento ou por un informe sicoloxico favorable e ao mellor hasta se repite a historia.
hai unha asociación que leva anos pedindo que certos delitos non se xuzguen da mesma maneira que outros pero como so temos un puñetero código....
bico.

Antón de Muros dijo...

A verdade que estas cousas pasan o límite e calquera pena fica pequena.
Teñen a "virtude" de sacar o peor dos nosos sentimentos...

Pobriña Alba...

Anónimo dijo...

Qué tremenda realidad Cuspe, yo que vivo en el lugar de los hechos,Catalunya,me estremecía al oír la noticia.Mientras no entendamos que la vida del ser humano y los derechos de un niño deben prevalecer sobre competencias e intereses autonómicos,seguirán ocurriendo negligencias sociales.
Saludos!

Una foto preciosa!

Gcc.

abueloscrisytoño dijo...

Unha historia moi triste, unha nena sen amparo sen boa sorte